Julmys

Mina kära vänner klagar så mycket på mig just nu angående mitt bloggande... snarare mitt ickebloggande. Måste bli bättre på att uppdatera min kära blogg! Ska skärpa mig, lovar! Haha det har ni nog läst här många gånger =)

Igår hade vi lite julmys hemma hos Sandra. Alla var lite extra julfina, öppna spisen värmde mysigt (bras-dvd is the shit =)), julklapparna låg runt granen (=blomkrukan) och Sandra hade dukat upp med en massa gott julgodis! Mys. Vi lottade ut våra julklappar och alla verkade riktigt nöjda, detta måste bli en tradition!

Nu är det bara några få dagar kvar tills jag åker hem till Leksand för att fira jul. Är inne på slutspurten nu. Jobbar fre-ons (dvs bara 4 dagar kvar) sen tar jag bussen upp på torsdag. Som jag har längtat!!!!

Nä nu blir det middag sen film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0