Jul

Resan upp till Dalarna gick bra! Bara 30 minuters försening, är glad att jag tog bussen =) Blir nog buss hem också, säkrast så!

Har haft en lugn jul på många sätt. Mina syskon kom igår och idag, så nu blir det väl lite mer fart i huset (barnen). Sen blev det även en nykter juldag. Bästa beslutet på länge!! Så skönt att vara pigg och välmående idag på annandagen + att man slapp pulsa hem från krogen i snöstormen inatt.

Måste tacka tjejerna för en grym kväll igår! Blev en väldigt lyckad kväll, både på förfesten och på arenan! Jag råkade trycka på lite fel knappar på min kamera så att alla bilder jag tog blev jätte suddiga, så jag kan bara bjuda på någon enstaka bra bild från gårdagen. Hoppas på att tjejerna lägger upp sina bilder istället!

Idag är det vår riktiga julafton!! För idag är hela familjen samlad, julbordet håller på att dukas fram (igen) och klapparna under granen ska, äntligen, delas ut =)

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0