2010-12-02

Är ledig idag. Sitter och funderar vad jag ska hitta på. Borde nog bege mig in till stan och handla några julklappar. Gillar att ha fixat dom tidigt och inte i julveckan. Ska även gå in och beställa min iPhone 4 idag, fick köpa mig loss från mitt gamla abonnemang (ajaja) igår så idag borde jag kunna beställa min nya älskade telefon!! Äntligen en telefon där plasten runt knapparna inte ramlar av en efter en... Touchscreen here i come!

Problemet med mitt nya bredband fortsätter... Första problemet var att en gammal hyresgästs telefonnummer fortfarande låg kvar på linjen. Det har jag nu löst! Igår fick jag ett samtal från bredbandsbolaget (problem nr 2), någons gamla bredband ligger nu i vägen på linjen i min lägenhet. Dom kan inte göra något, utan JAG måste kontakta de tidigare hyresgästerna själv och sen kontakta deras gamla operatör osv...Är så trött på det här!!!!! Orkar snart inte kämpa längre, men jag vill ju ha ett fast bredband! Åh blir tokig, få väl ta tag i det och göra ett försök.

Imorgon är också en ledig dag =) Då blir det lite mys med Otto och bio med systeryster med sambo! Äntligen ska jag få se nya Harry Potter-filmen. Det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0