Release

Då var det dags igen. För idag släpps den nya IKEAkatalogen. Snodde med mig en katalog från jobbet igår (eftersom jag är ledig idag). Den är fin och har en harmonisk framsida! Det är lite jippon på jobbet idag pga katalogsläppet. Det är ju lite speciellt i år, då IKEAkatalogen fyller 60 år i år!

Under veckan har jag varit med i ett projekt på jobbet där vi har byggt om de första rummen efter entréen. Det blev hur snyggt som helst, men det har krävt mycket tid, ork och energi. Eftersom rummena skulle "invigas" idag, så var vi tvungna att bli klara igår. Så vår arbetsdag blev rätt lång...närmare bestämt 14,5 timme!! Var helt slut när jag kom hem och jag sov ca 13 timmar inatt =) Men nu känner jag mig piggare igen!

Nä nu ska jag ta en promenad in till stan och handla lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0