Måndag

Det börjar rulla på nu på jobbet. Jag har haft världens längsta att göra-lista nu i några veckor. Men idag så fick jag äntligen lite tid över att börja beta av saker från listan. Så nu känns det riktigt bra! Hoppas bara på att jag hinner klart listan innan nästa vecka, för då är det katalogsläpp!

Den här veckan blir rätt lugn till en början. Jobbar hela dagarna, men ska klämma in lite tvättning och hårfärgning på torsdag kväll. För på fredag åker jag hem till leksand. Längtar! Det är dags för vår årliga kräftskiva, kan inte gå fel =)

Kräftor, hattar, snaps, snapsvisor, musik, underbara vänner och en riktigt bra stämning! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är bara att börja tagga upp redan nu! =)

Syns snart gumman! Längtar efter alla!

2010-08-09 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0