stress.

Jag blir så stressad av att läsa andras bloggar. Det känns som att alla har så mycket att skriva om. Alla formulerar sig så fyndigt. Alla är så duktiga på att fotografer sin vardag (gärna med lite specialeffekter). Åh jag har ingen inspiration!! Vet inte om det beror på att jag inte har ett så roligt liv eller om jag bara borde skriva allt så fort jag kommer på nåt kul att skriva om, istället för att skjuta upp alla idéer hela tiden.

Bajsdag! Dagens bloggtorka får jag väl skylla på att jga hade feber igår kväll och stannade hemma från jobbet idag med sprängande huvudvärk. Men nu känns det i alla fall bättre! Så vad ska jag skylla på imorgon?


Kommentarer
Postat av: Mariah

Skriv vad som faller dig på. Det blir roligast så. Massa genomtänkta inlägg som är filade på hundra gånger om är inte skoj. I like FLUM!!! :)

2010-04-23 @ 11:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0