Ny skruvdragare tack!

Det har varit en tung helg, jobbmässigt dvs. Mycket kunder och allmänt stressigt. Så när jag kom hem från jobbet  idag så var jag rätt trött, men jag fick ta mig i kragen och börja montera. Jag var på IKEA och handlade med syster i fredags, jag köpte en byrå och två stolar bl a. Har skjutit på det i två dagar nu så det var dags att ta tag i det. Men det tog en sån lång tid!!! Min lilla plutt till skruvdragare orkade inte riktigt med, så jag fick skruva för hand. Det var irriterande och jobbigt så jag orkade bara med själva byråstommen idag. Får ta lådorna och stolarna imorgon, eller på måndag =)

Nä nu lägger jag ner monteringen och kollar på lite Sex and the city istället! Kommer nog aldrig tröttna på min SATC-box =)

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0