Ledig helg

Jag älskar verkligen mina lediga helger! Speciellt när jag inte har några speciella planer, utan bara gör det jag känner för. Den här helgen har varit så...

Igår kväll var jag hemma hos min syster och hade lite myskväll. Vi åt lite mat, godis och kollade på film. Mys! Sov kvar där, orkade inte traska hem. Idag tänkte jag gå en sväng förbi stan påväg hem. Jag hörde av mig till min kollega Sandra och frågade om hon hade lust med en fika. Så vi möttes upp och åt lunch och fikade i säkert 3 timmar. Mys! Sen tog vi en liten promenad förbi Nöjesfabriken, där det var Idolaudition idag. Men tyvärr såg vi inge kul folk där så vi drog hem till Sandra. Hon håller på att göra sig av med en massa gamla möbler och saker nu,  så jag hjälpte henne att städa och fixa. Som tack fick jag med mig en påse hem med lite fina saker som hon inte ville ha nå mer. Blev väldigt inspirerad av henne...jag vill också storstäda och slänga en massa saker! Ska nog ta tag i det någon dag... =)

Tack Sandra, för en riktigt mysig söndag!

Bild från NWT.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0