Energi

Det har nog varit årets finaste dag idag! Solen har värmt underbart hela dagen. Tyvärr har jag inte riktigt kunnat njuta av den idag då jag varit inne i den blåa plåtboxen och jobbat hela dagen. Men under rasterna satt jag ute och solade =)

Jag får en sån underbar energi av vårsolen. Blir så sugen på att hitta på saker! Och idag när jag slutade hade jag fått ett sms från min vän Cisci där hon frägade om jag ville komma förbi och hälsa på efter jobbet, för vår andra vän Linda var på besök från Örebro. Så jag åkte dit, vi åt pizza och sen kom några fler vänner till Cisci och spelade Buzz med oss. Jag älskar oväntade inbjudningar =) Måste bli mer impulsiv själv...

Imorgon börjar en ny vecka! Hoppas den är varm och solig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0