Tummen upp

Jag fick faktiskt en hel del gjort idag ändå! Är riktigt stolt må jag säga. Åkte ut en sväng till Ikea och handlade småsaker för 800 kronor. Inte så smart men det få gå. Har pysslat väldigt mycket här hemma under kvällen. Har äntligen gjort klart min sänggavel (blev finfin, lägger upp bilder en annan dag), satt upp nya gardiner i sovrummet och piffat med lite växter. Nu kanske en del av er höjde på era ögonbryn, men jag kan försäkra er om att det är fejkväxter...som ni vet så överlever inte några riktiga växter i min lägenhet. Illa...jag vet!

I helgen blir det jobb igen. Har lite konstiga arbetstider dock. Jobbar 12.30-18.15 båda dagarna. Känns nästan fjantigt! Men men på helger blir det i allafall lite med cash än om det hade varit en vardag. Något mer som också händer i helgen är att mamma, pappa och mormor kommer på besök. Alltså inte till mig, utan dom ska träffa den lilla nya familjen och gosa med lilla Otto. Men jag hinner också träffa dom lite =) Ska bli mysigt.

Apropå Otto...Var hemma hos min syster igår kväll.  Tänkte bara stanna en stund, vill ju inte vara i vägen för dom. Men det blev som sagt en helkvll där. Hade lilla Otto i famnen i flera timmar och jag njöt...oh va han är gosig. Lillkillen älskar tydligen att vara nära och mysa. Det är ett stort plus...hoppas det håller i sig!

Nä nu ska jag krypa ner och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: syster malin

kan ju bero på att det var världens bästa mosters famn han fick ligga och mysa i :)

2009-09-12 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0