Slow

Allt tar så fantastiskt lång tid för mig när jag är ledig. Jag kanske njuter extra mycket av saker och ting när jag är ledig. T ex igår hade jag bokat tvättstugan hela dagen. Jag la in första tvätten vid fyra-tiden...Stackars mina grannar som har en granne som jag, som uppehåller tvättstugan utan att använda den effektivt.

Imorgon är det dags för jobb igen. Men denna lediga dag är ännu inte över... Imorse när jag vaknade (runt tolv-tiden), gjorde jag upp stora planer för dagen. Diska, dammsuga, åka en sväng till Ikea och handla lite, handla mat, laga GOD mat, spendera kvällen framför tv:n med bra tv-program. Nu är klockan hav fyra...har inte kunnat bocka av någon av mina planer än. Fastnar bara här i soffan framför datorn...Min självdisciplin är låg idag, tydligen...

Nej nu ska jag pallra mig in i duschen. Göra iordning mig. Åka bort till Ikea och handla lite roliga saker. Köpa mat. Och sen åka hem och städa och laga lite mat. Sen avsluta kvällen med lite tända ljus och härliga Idol.

Ta dig i kragen nu Sara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0