Stora beslut

Den stora frågan. Ska man vaccinera sig eller inte? Man läser artiklar om att folk faktiskt dör av svininfluensan. Sen läser man även en massa artiklar om alla biverkningar som kan uppstå efter vaccinationerna. Jag blir alldeles förvirrad! Vet inte hur jag ska göra. Vill verkligen inte bli smittad och därav smitta andra... Men jag borde kan vaccinera mig eftersom jag arbetar med människor i princip varje dag. Tur är väl att jag inte sitter något i kassan längre, för där mår nog bacillerna riktigt bra. Bland pengar som vandrat från person till person... Åh jag blir tokig!! Hur ska jag göra??!

Hur ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Hocka

Åhh jag vet inte. Funderar på samma sak... Det kanske är lika bra att göra det:)

2009-10-28 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0