Packad och klar...

...eller jag har nästan packat klart. Men däremot har jag varit en duktig flicka och lagt fram allt på sängen fint och prydligt som ska packas ner. Fick sån energi av bara tanken att jag ikväll kommer att mysa med familjen, att jag  precis har storstädat. Känns lite inspirerande att faktiskt kunna se mitt fula golv i sovrummet, nu ligger alla kläderna i garderoben igen =)

Vi åker om ca 3 timmar, så jag känner mig inte så stressad över packningen än. Jag måste packa i en ryggsäck för Ottos vagn tar upp rätt mycket plats i bilen. Men det ska jag nog klara!!?

Kvar att göra:
- Duscha
- Packa ner allt
- Äta
- Pussa på Otto
- Hoppa in i bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0