Drömmar

Det känns som att det är fredag idag...är ledig imorgon men jag jobbar i helgen. När jag satt på bussen påväg hem från jobbet så hade jag den där härliga känslan i kroppen..ni vet sådär underbart det kan kännas på fredagar när man bara vill hem och mysa i soffan. SÅ kändes det idag...underbar känsla.

Sen kom jag hem till en massa disk på diskbänken, kläder över hela sängen (hade bråttom imorse) och allmänt stökigt i lägenheten. Suck. Orka. Tar tag i det imorgon istället. Brukar låta så...

Annars så har jag börjat fundera en hel del över min lägenhet. Den har en sååstor potential. Bara jag kan övertala min hyresvärd att få måla om i sovrummet så har jag en riktigt bra grund att jobba ifrån. Har en massa idéer som jag vill genomföra men min plånbok är alldeles för tunn. Jag menar, jag har verkligen inte kollat in några dyra saker...men pengarna räcker inte ens till till dom mindre möblerna. Jag längtar tills den dag då jag tjänar mycket pengar, så jag kan unna mig MÖBLER.

Nej nu ska jag göra något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0