Det går bra nu...

Ännu en ledig fredag, gillar att det alltid blir så varje vecka. Fredagar är grymma att vara ledig på. Om man tar en sväng till stan så kan man bara gå runt och njuta i hyfsad lugn och ro. Alla andra jobbar ju! Fredagskvällen är den bästa på hela veckan..."vanliga" människor har då två härliga lediga dagar att se fram emot. Inte i mitt fall, men fredag betyder mys! Det gillar jag.

Har fått en del gjort idag faktiskt. Har tränat, handlat, städat, diskat, lagat mat och ätit god middag...Men nu är jag klar med allt och sitter nu soffan och slappar medans jag kollar på Idol. Kan inte rå för det, men det är faktiskt rätt kul att kolla på.

Måste kila. Reklamen är slut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0