Uppladdning

Idag har testat hur mycket jag orkar... Cyklade in till stan, köpte busskort, handlade och tog en liten promenad. Behövde se om jag blev helt slut av det eller ej. Om jag är redo att börja jobba igen eller ej. Måste säga att det gick oväntat bra, mot tidigare försök =) Så nu har jag tagit beslutet att jobba imorgon. Åh äntligen, tillbaka till verkligheten!!

Ser verkligen fram emot morgondagen. Men jag måste nog ta det lite lugnt. Inte springa runt och stressa för mycket. Blir ju en rätt stor kontrast, från att ha legat i sängen i över en vecka nu. Så håll tummarna för min morgondag nu!

Ikväll är det den bästa tvkvällen (för mig som inte har trean och femman) på hela veckan. Bonde söker fru, Oskyldigt dömd och True Blood. Bra tv, julmust och en chokladkaka. Prima uppladdning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0