Tillbaka till verkligheten...

Har jag haft en bloggpaus i snart en vecka. Faktiskt rent utav en internetpaus. Jag har legat sjuk sedan i tisdags, med feber,hosta,förkylning, huvudvärk och bla bla bla...har legat sängliggande sen i tisdags! Har bara rört mig från sängen till min utbäddade bäddsoffa...that´s it.

Febern är nästan borta nu, men hostan och snuvan vill inte riktigt bli bra än. Är jättesvag i kroppen och har max orkar att duscha. Så det är rätt ansträngande för mig att nu orka sitta framför datorn.

Men ett som är säkert är att jag snart är frisk (om bara hostan vill försvinna, för den tar på min få krafter)!!! För nu är jag less på att ligga som en säck i sängen hela dagarna och bara dricka vatten och nyponsoppa.

Jag vill:
- äta god mat och känna smaken av den igen.
- jobba. Saknar jobbet, kollegorna och pengarna.
- träffa lilla Otto och hans goa föräldrar.

Återkommer när jag orkar skriva mer. När jag orkar skriva något roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0