Omvända roller

Har hamnat i en lite skum position på jobbet.

Vi har en praktikant på vår avdelning nu och under de senaste dagarna så har jag varit ensam ordinarie på avdelningen (vi brukar oftast vara 3 stycken). Det betyder alltså att jag har fått agera som "handledare" åt praktikanten...vilket känns rätt skumt!! Jag var ju själv ute på praktik för så sent som 8 månader sen. Känner väl därför att jag kanske har vissa brister att lära ut saker och ting. Men jag försöker i allafall lära henne allt jag kan =) Men lite skumt känns det faktiskt...

Haha jag klättrar uppåt på "karriärstegen"...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det klarar du säkert galant! Känn självförtroendet växa =) Kramar

2009-11-24 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0