På gång

Idag har vi återigen suttit i skolan hela dagen och skrivit på våra slutrapporter. Hade lite möte med min lärare idag, fick ett ok på rapporten som den ser ut nu. Det kändes riktigt skönt att jag är inne på rätt spår. Idag har jag hållit på med den grafiska utformningen av min slurapport. Man vill ju göra den lite extra fin och personlig. Är faktiskt riktigt nöjd med dagens resultat...blir nog nå bra av det hela!

Imorgon bär det av på lite klassresa över dagen. Jag och Emelie har ordnat en busstur runt Siljan med vår klass. Det blir guidningar och andra roliga stopp! Dagen startar med frukost på Hotell Dalecarlia...det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0