Klart med sommaren!

Äntligen, äntligen är (nästan) allt klart med sommaren. Jag kommer att befinna mig i Karlstad i sommar!

Har, som jag tidigare skrivit, sökt jobb som säljare på IKEA i Karlstad. Idag fick jag äntligen det slutgiltiga beskedet. Jag kommer att jobba som säljare där i sommar, men jag får inte jobba så mycket som jag skulle vilja. (Dumma lågkonjunktur). Men jag kommer nog att få ihop så pass många timmar att jag kommer att klara mig, gäller bara att visa framfötterna =)

Det känns underbart skönt att äntligen veta vart jag kommer att befinna mig i sommar! Nu återstår det bara att fixa lägenhet. Men tills jag gör det så är min syster och hennes gubbe snälla nog att erbjuda mig boende. Så nu ska jag minsann leta boende. Ska bli kul att komma tillbaka till Värmland igen, trivs där...

Finns det någon som vill hyra en etta i Leksand?
Finns det någon som vill hyra ut en etta/tvåa i Karlstad?


Kommentarer
Postat av: johanna...

Gratts!! Men snart kommer det ju inte vara nån hemma i sommar... buhu

2009-05-12 @ 21:33:13
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: mathias

Hmm göbbe!!!! Jag är ju bara barnet:) Jäklar nu blir det hip hop battles i sommar. Jag ska slipa på mina rymes. Svårt att hålla dem hemliga för det finns baitare överallt hahahaha

2009-05-12 @ 21:39:12
Postat av: Sara

Okej, jag lovar att sluta kalla dig för "gubbe". Måste hitta på något annat bra ord =) Jag tror att vi kommer ha en riktigt bra sommar! Hör av dig om du hör om någon ledig lägenhet.

Kram

2009-05-12 @ 22:05:26
URL: http://dalkullansara.blogg.se/
Postat av: Jonna

Grattis!=)



2009-05-12 @ 23:12:13
Postat av: Mary

Åh, va kul. Stort grattis! Hoppas du hittar nån lägenhet oxå. :)

2009-05-13 @ 08:08:26
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis!!! Va kul för dej!! Precis vad du ville!

2009-05-13 @ 13:07:25
Postat av: Sofia

Grattis!! Va roligt för dej, precis vad du ville!! :D

2009-05-13 @ 13:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0