Fullt upp!

Nu är det full rulle hela dagarna. Idag satt jag på skolan mellan 09-20 och skrev på rapporten. Känner mig riktigt duktig måste jag säga. Men än är jag inte klar så det blir nog en hel dag i skolan imorgon med...

Väntar ivrigt på besked från IKEA den här veckan. När detsa att vi skulle få besked under vecka 19, så tänkte (hoppades) jag: måndag vecka 19. Möjligtvis på tisdagen. Men icke... Får bli att sitta och kolla på mobilen hela dagen imorgon med...suck.

Efter allt plugg idag så är jag helt tom i huvudet, så nu säger jag tack och godnatt!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mary

Har du fått nått svar än??? Börjar ju dra ihop sig.... :)

2009-05-07 @ 21:24:43
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0