Alldeles för lång uppdatering...

Tydligen så har jag tagit mig en liten bloggpaus på några dagar. Men nu är jag tillbaka igen! Jag har ärligt talat inte haft tid att skriva här. Jag har hållt på med exjobbet, pluggat med Emelie (äntligen är hon här igen), festat och fotograferat exjobbet.



Det känns riktigt skönt att Emelie är upp i Leksand igen. Har saknat henne. Hon är den av mina vänner som vet mest om mitt exjobb och som har sett det. Därför är det lättare att sitta och "bolla" idéeroch funderingar med henne. Så vi åkte till skolan i tordsdags och pluggade. Det var så öde på skolan. Den enda vi träffade var världens skönaste vaktmästare, Putte!

Valborg spenderades ute i Hjulbäck hos bröderna Gunnarsson! Det var ju inte mitt "vanliga" gäng som jag brukar festa med, men det var riktigt länge sen som jag hade så roligt. Det kändes som att man satt och skrattade hela kvällen. Det är ett under att jag inte vaknade upp utan någon röst dagen efter, så mycket som vi sjöng den kvällen. Det var "Broder Jakob" i kanon och hur många stämmor som helst, haha. Jag och Emelie O. rockade i våran höga fina stämma, haha! Skön tjej det där alltså... En riktigt bra kväll var det i allafall. Dagen efter var det självfallet fika i hjulbäck, perfekt avslut!

Igår hade jag satt min deadline i mitt projekt (exjobbet), då det praktiska skulle vara klart och jag skulle fotografera. Det blev en hel del att fixa under dagen (det gick ju inte snabbare av att jag var bakis heller...), men med stor hjälp från mina kära föräldrar så kunde jag börja fotografera framåt kvällen... Tror det gick bra. Tog alldeles för många bilder!! Ska sätta mig nu och kolla igenom allt...får se om dom fungerar eller om jag måste fota idag igen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0