Snart drar jag.

Idag känns allt perfekt! Ja förutom att vårsolen lyser (haha) med sin frånvaro. Joanna har börjat åka från Leksand. Hon är påväg hit och ska hämta mig! Hur snäll är inte hon då?? Hon föreslog härom veckan att hon kunde komma och hämta mig här i Stockholm. Sjävklart ville jag det. Åh va roligt med roadtrip...sen skadar det ju inte att vi ska "cruisa" runt i hennes finfina bil (som ni ser här nedan). Jag har rätt mycket packning så det ska bli intressant att se om jag får in allt, för bilen är ju inte den största. Men det går nog bra...

Väl hemma i Leksand sen så ska vi nog ha "releasefest" för Joannas nya fina blogg. Kan mycket väl bli fest och kanske även utgång. Vem vet!

Jag är bara så glad idag, för jag har längtat efter min lägenhet så mycket. Jag tycker om den fast det är så liten och "svårfixad", men den är mysig och innehåller min underbara säng. Jippi, nu kanske min rygg blir bra igen. För min rygg är rätt pajj efter att ha sovit på den här bäddsoffan i 6 veckor.

Jobbade ju min sista dag på IKEA igår. Det kändes väldigt vemodigt att sluta igår, för jag trivs så bra. Men jag får komma tillbaka dit och hälsa på alla snart! Mina chokladrutor som jag bjöd på igår verkade vara uppskattade, så det var ju bra...

Snart kommer den här svarta bilen och hämtar mig...


Kommentarer
Postat av: Mary

Jäklans va ni ska glassa. Lite avis måste jag säga! :)

2009-03-21 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0