Snabbis innan matchen

Jag är hemma en snabbis nu och äter lite innan jag ska dra vidare mot Hovet. Ska möta Maja och henne bröder där för att  kolla på kvällens kvalseriematch AIK-LIF. Ska bli riktigt roligt, har aldrig varit på Hovet (bara i Globen) och kollat på hockey. Kan nog bli en intressant match! Jag är alldeles för dåligt insatt på hur bra lagen är i år, så jag ska nog inte uttala mig om vad jag tror om kvällens resultat...men ett som är säkert är att jag hoppas innerligt att Leksand vinner ikväll!! För de behöver dom/vi oerhört mycket, annars blir det nog ännu svårare för dom att ta sig upp. För just nu ser det ju inte alls ljust ut för Leksands drömmar om att äntligen få kliva upp till den högsta serien igen...

Så håll tummarna och tänk positiva tankar så får vi hoppas att allt går vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0