Målning med Disney

Igår köpte jag målarfärg och tog mig hem till mina föräldrar. Ska jobba med examensarbetet i helgen hade jag tänkt. Igår gjorde jag lite förberedelser inför målningen, kollade på Let´s Dance med pappa, bakade en kladdkaka (älskar att baka i hemma hos mina föräldrar...finns mer yta) och kollade på film!

Idag så har jag börjat måla, håller nu på med att måla en spaljé. Jag satte på en Disneyfilm som jag kunde snegla på när jag målade. Det tog pinsamt nog hela Skönheten och Odjuret att grundmåla spaljén, haha..aja men man blir i allafall på bra humör av att kolla på gamla disneyfilmer. Dom är så söta! Jag må fylla 24 år i år, men vissa av de här filmerna är faktiskt rätt bra...märker att jag nästan kan hela dialogen. Sen är det rätt charmigt att kolla på gamla VHS-filmer från barndomen!

Nu ska jag stoppa in nästan videoband. Denna gång blir det nog Pocahontas. Dags att börja med den riktigt färgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0