Längtan...

Längtar tills nästa helg för då kommer min syster till Stockholm igen. Vi ska gå på genrepet till Melodifestivalen på lördag och sen titta på finalen på tv på kvällen. Ska bli mysigt att träffa henne igen, saknar alltid henne när vi är ifrån varandra!

Längtar tills onsdagen den 18:e mars. För då ska jag och Maja gå på AIK-Leksand på Hovet. Äntligen drar kvalserien snart igång. Ska bli spännande att se hur det kommer att gå för Leksand!

Längtar även efter min egen säng för nu börjar min rygg ta stryk av den bäddsoffan som jag sover i just nu. Kommer verkligen njuta av min egen säng när jag åker hem sen.

Längtar inte tills om två veckor. För då har jag jobbat klart på IKEA, min praktik är slut då. Jag vill verkligen inte sluta där, för jag trivs så otroligt bra där. Att vara inredare på IKEA Barkarby passar mig perfekt...arbetsuppgifterna, kollegorna..ja allt! Vill inte sluta...

Kommentarer
Postat av: Sofia

varför inte söka jobb där i höst då?? Låter som drömjobbet! :D

2009-03-08 @ 22:12:11
Postat av: Sara

Ja just nu känns det som mitt drömjobb, men tyvärr finns det inga lediga tjänster. Många företag har ju anställningsstopp, som du kanske har hört.

2009-03-09 @ 20:58:29
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0