Helgen

I lördas när jag och Joanna hade tagit oss hem till leksand så åkte vi förbi henne och hämtade lite kläder och dricka. Sen åkte vi vidare och handlade och köpte med oss pizza. Sen blev det Robinson, releasefest för hennes blogg, göra iordning sig och sen blev det utgång. Vi blev klara så sent så det blev bara en timme inne på Lyckliga huset. Men det räckte gott och väl. Det var väldigt lite folk, men det fanns några roliga människor där som var värda att träffa! Träffade bland annat världens bästa Ida som går i min klass. Blev lite paff när jag mötte henne på dansgolvet...shit vilken skön tjej hon är!!



Kvällen/natten slutade med en chipspåse och en godispåse i varsinn säng. Jag och Joanna. Det va såå skönt att träffa henne igen! Skönt att ha någon nära här i Leksand som man kan terrorisera lite, haha =)

Söndagen spenderades i sängen och sen i soffan hemma hos mina föräldrar där jag kollade på hockeyn (som jag redan har kommenterat).

Igår (måndag) träffade jag Malin. Det var länge sen jag träffade henne, för hon har ju varit borta på långresa....igen! Det var kul att prata ikapp lite =) Det behövde vi.



Idag blir det en organisationsdag. Jag ska i allafall försöka med det idag. Göra upp mitt schema för de kommande veckorna, vad som måste göras och när. Ska nog börja med att ta en promenad i solen. Sen jävlar ska jag ta tag i allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0