En kväll på söder...

Igår var jag ute med några tjejer i klassen. Det blev en riktigt bra kväll, väldigt lyckad!!

Kvällen började med förfest hemma hos Helena. En efter en droppade in och till slut var vi 6 stycken. Jag, Jessica, Helena, Jennifer, Steffi och Jessicas kompis Rosanna. Förfesten var grym, full med flosklar (från Jessica sida), skämt och alkohol. Vi avslutade förfesten med en kanelshot sen drog vi till "Södermalm-ett ställe"! Har varit där förut och det var lika bra även denna kväll. Jag var nog hemma strax innan 04.00...det är duktigt gjort av mig, brukar dra mig hemåt mycket tidigare annars!

Kvällens roligaste floskel: "En av dom bästa på årets melodifestivale var nog MDO!!"...Haha Jessica menade du BWO eller EMD? söt du är...

Gårdagskvällen i bilder:



Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jag menade EMD! :P Men nu har jag mer minnesluckaor än jag minns. flosklar?

2009-03-08 @ 22:13:42
URL: http://jjessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0