Uttråkad

Mina dagar går åt till att packa och städa. Efter att ha hållit på så här i, jag vet inte hur många dagar, så börjar jag bli rätt uttråkad! Jag börjar verkligen tröttna! Läste på Rebeccas blogg att Joanna skulle komma och hämta henne på Arlanda (när hon kommer med flyget från Kina)...åh va jag blev sugen på att följa med, bara för att göra något annat! Men jag har tyvärr inte tid att göra det. Sen är jag usel på att beräkna tidsskillnad, så risken finns ju att Joanna hämtade Rebecca redan igår kväll...haha. Jag är helt "lost" gällande sånt...

Det ska i allafall bli väldigt roligt att Rebecca kommer hem igen. Har saknat henne så mycket! Hoppas bara att jag hinner träffa henne innan jag flyttar på söndag...annars får jag i allafall träffa henne på midsommar?!!

Tänk att vi har känt varandra sen vi var ca tre år Rebecca...
Tack för att du finns "Bebbe", haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0