Up and down

Känner mig som en zombie den här veckan. Har inte riktigt kommit in i det här med att jobba igen. Man tappar verkligen "konditionen" gällande att arbeta när man har studerat under två år. Men jag kommer väl in i det snart!

Det har börjat ramla in många arbetspass på mitt schema nu och det känns så skönt! Var lite orolig om jag skulle klara min hyra eller ej. Men det verkar ordna upp sig! Förresten så trivs jag såå bra på jobbet, har många riktigt sköna människor som kollegor.

Nog om jobbet. Midsommarhelgen var underbar! Hade gjort vad som helst för att få stanna några dagar extra och hinna umgås mer med familjen och vännerna. Men men. Ni får ha lite översikt med att jag är och kommer att vara lite dålig med att uppdatera bloggen nu framöver. Just nu lägger jag allt mitt fokus på att jobba och försöka få ordning på min lägenhet! Men jag ska skärpa mig inom kort...

Det här var nog mitt allra värsta (=tråkigaste) inlägg någonsin. Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0