"Jobb jobb jobb"

Hej alla mina bloggläsare!

Jag hoppas att alla har det mysigt i solen nu om dagarna då många av er säkert är lediga, eller i allafall har fler lediga dagar än vad jag har =) Jag är oftast ledig en eller två dagar i veckan nu under den här perioden. Vi håller på och bygger om på vår avdelning så därför får jag jobba massor, yes! Men jag är ju rätt trött i kroppen av allt jobb...tänk om man ändå kunde få se röken av sin första lön, så man kunde bli lite peppad över hur mycket pengar jag faktiskt tjänar nu. Men men, jag får vänta till i slutet av juli =(

Imorgon blir det jobb igen mellan 10-20, sen är jag ledig på torsdag!! Då ska jag försöka sitta ute i solen lite, så jag slipper skämmas för min alldeles för ljusa hy...ja i allafall om man jämför med de flesta kunder som jag möter varje dag. Jeeeesus va dom är solbrända...jag är inte ALLS avundsjuk!

Aja godnatt. Viiiiii hörs!

Kommentarer
Postat av: Hocka

Visst hatar man kunder som springer på stan när man själv skulle betala mycket pengar för att få vara ute i solen... Tyvärr behöver man ju pengarna :(

2009-07-01 @ 16:12:42
URL: http://hocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0