Hur tycker jag att det går det då?

Jag är en sådan person som trivs bäst när jag har det städat runt ikring mig! När jag städar upp lite på kvällen och tänder några ljus, så somnar jag mycket snabbare och jag sover så mycket bättre.

Tänk nu en person som jag, som bor i en liten etta och håller på att packar/flyttstädar hela dagarna...Hur tror ni att jag mår då? När det är kartonger överallt, saker överallt och jag kan inte städa undan dom någonstans. Jag blir tokig snart!! Har inte ro nog att gå och lägga mig förän runt halv tre-tiden varje natt. Eftersom att jag är så medveten om det, så stannar jag ju hellre uppe varje kväll och packar...än att lägga mig tidigt och stirra i taket.

Jag vill bara vara klar med packningen och flytta till min nya lägenhet! Packa upp är mer min grej =)

Kommentarer
Postat av: Eruska

Det är ju så roligt att packa. Hihiii. Men så mkt roligare att packa upp hihii

2009-06-10 @ 12:03:02
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0