För upptagen!

Ni har väl tröttnat på mina ursäkter gällande uppdateringar av min blogg. Men jag har faktiskt varit lite upptagen!

För en vecka sen flyttade jag in i min nya lägenhet i Karlstad! Den är så fin men jag har inte hunnit komma i ordning än, men jag ska försöka styra upp det nästa gång som jag är ledig. Närmare bestämt på tisdag!

Nu är jag hemma i Leksand över helgen. Inget slår Leksand på midsommar. Har spenderat helgen med familjen och vännerna. Ätit god mat, skrattat, kramats och kollat på kyrkbåtsrodd. Ja det är var som har hänt hittills i allafall. Men jag har ett dygn kvar så vem vet vad mer som kan hinna hända =) Åker som sagt hem imorgon (söndag). Back to work!

Har lite härliga bilder att dela med mig av från helgen, men min usbkabel ligger i kaffestaden så det får vänta!

Ha en fortsatt underbar helg nu allihopa, så hörs och syns vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0