En underbar dag!

Idag var jag ledig och min kära syster har nyligen gått på semester, så vi bestämde oss för att ha en systerdag idag! Vi började dagen med en lunch på stan med Hanna, sedan tittade vi lite i affärer (jag köpte såklart inget...) och därefter gick vi två hem till mig en sväng. Sen promenerade vi längs vattnet bort till Mariebergsskogen och tog oss en glass. Jag valde glassen "Äppelmasken"...sjukt god! En massa glass, banan, nonstop och geléhallon. Usch så onyttigt, men ack så gott =)

Sedan strosade vi runt i Mariebergsskogen och kollade på lite söta djur. Efter det var vi så trötta i fötterna att vi gick hem till mig och vilade fötterna lite. Sen handlade vi mat och nu sitter vi här hos min syster och kollar på otroligt spännande fotboll!
Snart drar förlängningen igång så håll tummarna!!!

Denna dag kunde inte bli bättre. Underbart väder, god mat och ja, en härlig dag med min systeryster!

Kommentarer
Postat av: syster

ja visst har vi haft det mysigt! Hoppas cykelturen hem gick bra. kram o sov gott

2009-06-26 @ 23:32:12
Postat av: mathias

kul att ni hade skoj:) den där glassen blev jag sugen på nu...

2009-06-27 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0