"Det går bra nu..."

Mycket har hänt sedan jag sist skrev här. Har verkligen inte haft tid att uppdatera bloggen nu på en massa dagar, ber om ursäkt för det. Jag tänkte berätta lite vad som har hänt på sistone, tänkte att det gör sig bäst i punktform =)

- Var i Karlstad måndag-fredag i veckan som va...
- Jobbade på IKEA i tre dagar för att lära upp mig inför sommaren, på avdelningen: Vardagsrum!
- Fick en lägenhet i Karlstad, ÄLSKAR verkligen den!
- Visade upp lägenheten i Leksand för en spekulant. Dom ville ha den. Så nu är jag av med den snart...
- Flyttar från Leksand till Karlstad (i allafall sakerna) nu på söndag...

Ja det känns som om allting börjar rulla på nu. Jobb i sommar (kanske inte tillräckligt mycket jobb, men det ordnar nog sig), blivit av med lägenheten i Leksand och fått en ny lägenhet i Karlstad! Det känns riktigt skönt, jobbigt bara med alla praktiska delar som måste fixas...men men.

"Det går bra nu!"

Kommentarer
Postat av: Eruska

Åh så jäkla skoj!

Hoppas det blir bra i karlstad :)

2009-06-08 @ 11:10:31
URL: http://erickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0