Kräftskivan

Imorgon är den stora  kräftskivan, som jag och mina vänner har varje år vid Majas sommarstuga. Det verkar som att nästan alla ska dit, alla utan jag dvs. Jag är kvar i Karlstad och jobbar ännu en helg. Det känns rätt tråkigt måste jag säga. Jag behöver jobba för jag behöver pengarna... MEN våra kräftskivor blir alltid så roliga och lyckade. Men men nu är det som det är och jag hoppas alla får det kul imorgon kväll. Och jag hoppas att alla ni där hemma tänker på mig när ni sjunger snapsvisorna, så där falskt som bara ni kan. Haha! Åh va jag saknar er.



Jag blir inte helt utan kräftskiva i år. Har fått en inbjudan till en kräftskiva av en tjej på jobbet som jag snackat rätt mycket med. Kan nog bli kul då hon gått en liknande utbildning som min, fast nere i Växjö. Så jag har nog rätt mycket gemensamt med hennes polare. Kan bli riktigt kul tror jag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0