Beslutsångest

Jag har äntligen beslutat mig för att åka hem till Leksand nu i veckan. Jag jobbar onsdag, lördag och söndag nu till veckan. Men jag har bytt bort mitt onsdagspass. Så Leksand here I come! Min enda lilla semster den här sommaren!

Problemet är bara när och hur jag ska ta mig hem. Jobbar till kl sex imorgon kväll. Tågen och bussarna går så dumma tider, så antingen får jag sluta tidigare imorgon (om chefen tillåter det) eller så får jag åka på måndag. Kan för allt i världen inte bestämma mig! Gaaaah blir tokig...Hm undra om man kan få tag i hemnumret till chefen ;-) haha vill ju ha ett svar på om jag får gå tidigare från jobbet...Nä skippar nog det och försöker ha lite is i magen!

Åh kommer isåfall få träffa den här lilla coolingen imorgon eller på måndag =)



Kommentarer
Postat av: Mary

Kan du inte lägga upp lite bilder på din nya lägenhet? Jag e ju nyfiken vettu! :)

2009-07-23 @ 18:01:09
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0