Nej usch

Bläddrade nyss förbi ett tvprogram på kanal 5. Stannade och kollade lite på det...Nä usch va äckligt. Fy fan va äckligt. Alla får väl göra som dom vill, men JAG blir i allafall äcklad av att se en 5-åring bli ammad av sin mamma eller t o m av en annan mamma. Nej nej nej, det är inte okej i mina ögon...Barnen är alldeles för gamla för det då.

Jag menar, korsamning...skumt, så konstigt. Om jag var mamma skulle jag ALDRIG kunna tillåta att en annan kvinna ammar mitt barn. Nej jag har tyvärr inte förståelse för hela grejen. Usch...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag råkade också kika lite på det där. och det enda jag kan säga är.. usch!

2009-01-27 @ 22:14:12
Postat av: emma

Mmm usch! det är verkligen inte okej...

2009-01-28 @ 22:23:44
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0