Känslosam kväll

Igår städade jag lägenheten, lagade god mat och laddade upp för en kväll framför tv:n och datorn...

Jag såg "Bonde söker fru-Bröllopet". Kanske är lite fånigt men jag satt fan och grät under större delen av deras ceremoni. Det är något speciellt med bröllop! Man blir liksom lite extra lycklig när man ser det live eller på tv.



Sen kollade jag på filmen "Australia". En så kallad storfilm...Den var helt okej, den innehöll allt som en storfilm ska innehålla. Humor, kärlek och tragedi! Det är lite speciellt att se sådana filmer...men får liksom bläddra igenom hela känsloregistret, nästan i allafall.

En av birollerna spelade av en alldeles otroligt söt liten pojke vid namn Brandon Walters. Hans ögon är att dö för! Åh va mycket tjejer han kommer att få när han blir äldre! Så söt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0