Dagen jag bara vill glömma...

Dagen började bra. Det gick framåt i projektet, som vi håller på med just nu.
Allt började gå i rätt riktning...Men...

En grov högersväng. Ishalka på vägen. Mötande bil. En hastighet på ca 20 km/h. Däcken tar inte. Jag glider rakt in i den andra bilens förardörr. Krasch. Bang. Panik. Chock. Gråtchock...

Som ni förstår så har jag krockat med mina föräldrars bil idag. Detta har nog varit en av mina allra värsta dagar, på väldigt länge. Har aldrig tidigare krockat med en bil. Fy vilken hemsk känsla. Men allt gick bra...Ingen person skadades, alla är okej. Men vår bil är väldigt kvaddad...så vi får se hur det går med den.

Det här är inget som jag vill uppleva igen!



Kommentarer
Postat av: syster Malin

Tänker på dig gumman... och den där blåbärspajen Anton pratade om i telefonen :-)

2009-01-23 @ 23:09:50
Postat av: Anna Hedlund

Men Lilla gumman då!



Vad hemskt att krocka, bilden såg riktigt otäck ut, men som tur var skadades ju ingen och det är ju det viktigaste. Bilar är ju trors allt bara materiella ting även om det känns hemskt ändå!



Sköt om dig!



Kram Anna

2009-01-24 @ 02:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0