Viktig dag?

Ja ännu en alla hjärtans dag som singel. Och denna gång spenderas dagen med min mormor, hett va? haha. Nejdå jag ska snart iväg och ta en fika med Charity i Gamla Stan. Sen ikväll kanske jag drar iväg på fest hos Bella, men det har jag inte bestämt mig för riktigt än. Man försöker väl hålla sig lite sysselsatt en sån här dag. Orka sitta hemma och sakna att ha någon tätt intill, någon att krama och gosa med. Ärligt talat så är jag inte alls bitter. Jag trivs som singel nu och när hittar någon så gör jag det! När jag minst anar det, som alla brukar säga, hm...

Den här dagen är och förblir bara en vanlig dag! För man blir ju bara trött på alla alla hjärtans dag skyltar i alla butikerna. Allt är så uppspeedat nu förtiden. Fast om jag inte var singel så hade jag nog ändå velat bli bjuden på middag och mysa i soffan framför en film! Jag kanske säger emot mig själv, men men...so what?



Kommentarer
Postat av: Hanna I

"det kommer när man minst anar det"

Är inte det den mest jobbiga kommentaren som en singel kan få höra?

Postat av: Mary

Söt du e! Massa kramar från oss iaf! =) Jag vet en till kommentar som e döden. "Förlorar du en står det tusen åter!" Vem vill höra den när man blivit dumpad?!?

2009-02-14 @ 18:27:00
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0