Vad tiden går fort!

Ja tänk vad tiden går fort...det är snart 5 år sedan vi tog studenten. Det är lite läskigt att tänka på vad man har gjort sedan man sprang ut från den gulaktiga byggnaden vid namn Leksands Gymnasium. Man får för sig att man inte har hunnit med så mycket...men sen när man tänker till lite till så har jag ju faktiskt hunnit med en hel del. Jag har kanske inte rest runt i Asien som en hög av mina vänner har gjort, men jag har flyttat runt en del och trivts på alla ställena som jag har bott på. Så de så!! haha. Så vad har jag gjort då?

2004...Tog studenten på Leksands gymnasium (Samhälls/Ekonomisk inriktning).
2004-2005...Säsongsarbete på ICA Tandådalen i Sälen.
2005-2006...Studerade vid Karlstads Universitet.
2006-2007...Jobbade på Clas Ohlson i Stockholm.
2007-2009...Studerade till Kommunikatör/Dekoratör på Entreprenörskolan i Leksand.

Snart är jag färdigutbildad och ska ännu en gång flytta iväg och börja jobba. Vart? Det vet jag inte. Med vad? Det vet jag inte heller...Men vad gör väl det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0