Nörd eller välplanerad?

Jag spenderar denna söndag i sängen. Nu kanske ni tror att jag är bakis och bara slöar framför datorn. ICKE då! Jag sitter nämligen och filar på min projektplan till mitt examensjobb. Känner mig riktigt duktig faktiskt. Fast jag borde nog äta något idag. Det ända jag hittills har fått i mig idag är några skedar av min Ben & Jerry- glass. Inte bra. Borde nog gå och äta något. rikigt Frisk luft har jag också hört är något bra, kanske borde prova på det!

Det är så roligt att mina kära vänner därute känner mig så bra! haha för min statistik på bloggen ökade avsevärt under gårdagen. Haha ni förstod att jag skulle babbla på om mello-festivalen. Ah ni känner mig alltför rätt =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag erkänner!!! jag var inne på din sida ett par extra gånger igår ;-) tyvärr missade jag själva uppspelningen av låtarna så jag måste kolla in dem på svt play snart. men med dina expertutlåtanden behövs det knappt. Saknar dig så mycket... speciellt nu i mellotider :-(

2009-02-15 @ 18:08:07
Postat av: Anonym

det är syster malin som skriver förresten... :-)

2009-02-15 @ 18:08:56
Postat av: kenojanne

Ja mellotider rockar fett...:)

2009-02-15 @ 18:27:07
Postat av: Anonym

Jäklarns va duktig du varit och uppdaterat i helgen. Topplistan nästa kanske?! =)

2009-02-15 @ 20:22:37
Postat av: Mary

Ooops fick inte med namnet i förra kommentaren!

2009-02-15 @ 20:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0