Ja jag ska!!!

Ja Jessica jag ska uppdatera mer och oftare. Men jag är rätt sliten efter den här första veckan på praktiken och orkar inte göra speciellt mycket om kvällarna. Men jag lovar att skärpa mig!

En liten tanke:
Idag satt jag på jobbet (IKEA) och bläddrade igenom årets katalog. Då började vi prata om hur katalogen ser ut i olika länder. Jag skulle verkligen vilja se hur den ser ut i Saudiarabien och USA. För i saudiarabien får man tydligen inte ha med kvinnor eller djur i katalogen..undra hur den ser ut isåfall, för i Sverige så är det en massa män, kvinnor och hundar på bilderna! Och i USA så ser den tydligen ganska annorlunda ut... Alla möbler är mycket större och små dricksglas är bara att glömma då det tydligen är vanligast att dricka ur stora stora jätteglas. Sägs det i allafall!

Aja det var bara en liten tanke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0