Hur tycker jag att det går då??

Ja det känns som att jag i princip lever på skolan under den här veckan.

Igår kom jag till skolan för lektion strax innan kl 09.00. Jag kom hem från skolan kl 21.45. Jag åt frukost, lunch och tre små chokladbitar igår...Herregud, och jag är inte ens färdig med mitt projekt än! Tror min bildboard kommer bli riktigt bra den här gången, men det ligger mycket arbete och tanke bakom kan jag lova.

Dagen idag ser nog likadan ut som igår. Vi har lektion mellan 09.00-18.00. Sen blir det att fortsätta med min bildboard och lite andra uppgifter! Vilket liv man har..haha.

Men så är det när man är inne på sista veckan i skolan, innan sista praktiken dra igång, för sen blir det bara exjobb för "hela slanten". Pust!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vart ska du vara på praktik nu då?

2009-02-04 @ 08:23:16
URL: http://jonnaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0