Home alone

Min mormor har åkt till leksand i en vecka, så nu är jag ensam i lägenheten. Finns vissa fördelar med det, nämligen att jag nu ensam får styra över fjärrkontrollen =) haha. Är så van att bo ensam så det är en liten omställning att bo med någon igen. Fast det gäller ju bara sammanlagt 6 veckor, så det går ingen nöd på mig...

Kollade självklart på Mästarnas Mästare idag. Två personer som jag blev riktigt imponerade av där nere i Spanien var Thomas Wassberg (skönare gubbe får man leta efter) och framförallt Ara Abrahamian...han är nog en av de mest ödmjukaste människorna jag har mött. Klockren kille med fötterna på jorden. Det var så trist är han åkte ur...men men inget jag kunde göra något åt!

Nu sitter jag och velar mellan att kolla på en film eller gå och duscha. Måste duscha oavsett, men frågan är om jag orkar det imorgon bitti runt halv sex...nja...


Kommentarer
Postat av: Mary

Vi ska hälsa på cisci och patrik! =) Ska jag hälsa till Karlstad från dig? =) Kram

2009-02-18 @ 20:29:03
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0