Hemma från mello!

Nu är jag hemma från arenan och delfinal nr 3, eller jag kom faktiskt hem för 2 timmar sedan. Det har varit en bra kväll måste jag säga. Stämningen i arenan har varit helt otrolig! Strax innan sändningen startade så satt jag och rös av stämningen. ALLA var verkligen på pepphumör, speciellt efter "förtimmen" där ett band peppade upp publiken genom att sjunga igenom en massa schlagerklassiker. Själva showen (direktsändningen) flöt på bra, var självklart lite extra spetsad eftersom att det var final och inte ett genrep. Alla artisterna var grymma på scenen och stämningen var som sagt på topp! Jobbmässigt så var det rätt lugnt. Självklart var det mycket folk men alla var så glada och städade så vi hade inga större problem. Vi slapp ju fulla människor som vi annars brukar få stå ut med (på andra konserter i arenan)!

Vi hade blivit beordrade att inte släppa ner NÅGON från läktaren ner på parkett efter allt var slut. Utan bara slussa ut parkettpubliken mot utgångarna. De ville tömma arenan på folk så artisterna och pressen fick vara ifred. Så vi fick neka enormt många småtjejer som hade med sig autografblock och ville träffa sina idoler! Det kändes inte alls kul, speciellt då en mamma kom med en gråtande dotter och skällde ut mig för att dom inte fick gå bort till artisterna. Jag hänvisade bara till vilka order jag har fått från melodifestivalens arrangörer. Suck, ibland känner man sig bra taskig!

Nå vad tycker jag om bidragen som gick vidare då? E.M.D. och Molly Sandén. Jag är väldigt nöjd! Helt okej, var ju ändå inte så jättesåld på någon av låtarna. Men resultatet känns riktigt bra. Ska bli kul att se dom live igen i Globen, när jag och systeryster ska se genrepet där!

Som ni kanske förstår så är jag rätt såld på mello i överlag =) haha.

Kommentarer
Postat av: - H*

- diggar din frilla !

2009-02-22 @ 00:49:05
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är kär i Erik, han är min framtida man!!! Är så avis på att du var där ;)

2009-02-22 @ 16:04:48
URL: http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0