Helt slut...

...och jag som trodde att jag var helt frisk. Kände mig väldigt svag på jobbet idag. Strax före kl två idag så pallade jag inte längre...så jag drog mig hemåt. Det jobbiga är att det tar rätt lång tid att ta sig hemåt, men men. Föll i allafall ihop i sängen när jag kom hem och sov i fem timmar. Vaknade av min väckarklocka vid strax före kl åtta, ville ju inte missa Mästarnas Mästare. Så nu ligger jag här i sängen. Verkar inte ha feber, men jag känner mig väldigt hängig, får se hur det blir imorgon. Skulle verkligen behöva vila ut rejält, så jag inte blir mer sjuk utan kan fortsätta att jobba ohindrat resten av praktikperioden. Usch va tiden går fort!! Efter den här veckan, så har det gått halva tiden....tråkigt!

Nä nu ska jag kolla på sammandraget på Oscarsgalan 2009 på svt!

Kommentarer
Postat av: Mary

Krya på dig! Hoppas du är bättre idag! Kram

2009-02-25 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0