Hatet växer...

Jag har spenderat några timmar under de senaste dagarna med att kolla på "The Hills" på MTV.se. Jag har mer eller mindre följt serien periodvis förut, men nu har jag plöjt igenom fler nyare avsnitt.

Jag hatar Spencer Pratt. Han är verkligen hur elak som helst. Han är dum i huvudet. Helt störd. Åh vilken ilska man känner när man ser honom. Jag såg ett klipp från när han var med på Letterman hyfsat nyligen, han var hur tråkig som helst och en skitstövel, som han alltid är.

Läskigt elak kille som inte kan ha annat än sågspån innanför pannbenet!


Heidi måste ha blivit riktigt hjärntvättad för att vilja leva ihop med honom.


Kommentarer
Postat av: Mary

Hahaha, jag kollade på det igår och blev lika frustrerad. Han måste ju ha nått fel i huvudet! Pok

2009-02-07 @ 11:09:53
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0