Uppdatering

Som ni ser så var det ett tag sen jag uppdaterade bloggen. Har helt enkelt inte orkat.

Detta har hänt sen sist:

Har haft tre helt underbara dagar med Emelie och Erika som var här på besök under veckan. Vi lagade/åt god mat, shoppade, myste, kollade på gamla foton från skoltiden, ja bara umgicks och skvallrade lite. Kändes riktigt skönt att träffa dom igen, var alldeles för länge sen sist! Det var välbehövligt för alla parter tror jag nog...

Annars så har det varit riktigt kallt i några dagar nu under veckan, så jag har äntligen börjat använda min nya varma vinterjacka. Det snöade även en kväll med tyvärr så smälte det bort rätt snabbt, men jag ger inte upp hoppet om en vit jul än =)

Har även träffat min syster lite under veckan. Får inte nog av att träffa henne och lilla Otto. Jag är så glad för att jag har en så underbar och tajt relation till min syster. Hon är verkligen min allra bästa vän. (Älskar dig systeryster!!)

Nu är jag mitt uppe i en jobbhelg. Är rätt högt tempo på jobbet med mycket kunder men det är bara kul. Tider går även mycket snabbare då =)

Nu börjar filmen igen, ciao!

Kommentarer
Postat av: malin

å vad du är fin syster!!! älskar dig med :-)

2009-12-07 @ 15:27:31
Postat av: malin

åh, fina syster!!! älskar dig med.

2009-12-07 @ 16:05:10
Postat av: otto

o lilla jag också :-)

2009-12-07 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0